close
تبلیغات در اینترنت
حکایت منع ورود سایت نظرآقا سلام به مراسم شیرخوارگان حسینی

حکایت منع ورود سایت نظرآقا سلام به مراسم شیرخوارگان حسینی

تازه ترین انتشار یافته ها
پیغام مدیر
از این که سایت ما را به عنوان سایت مورد نیاز خود انتخاب کرده اید متشکریم.

حکایت منع ورود سایت نظرآقا سلام به مراسم شیرخوارگان حسینی

اخبار نظرآقا (مرکز دهستان زیراه)

حکایت منع ورود سایت نظرآقا سلام به مراسم شیرخوارگان حسینی

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا

سلام شبکه اجتماعی فعال در

مرکز دهستان زیراه خبر یک آئین زیبا ...

به ادامه مطلب بروید

 

ساعت 12 – جمعه 15 مهرماه – 5 محرم

اخبار نیمروزی _ شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران

باکس اصلی این بخش از اخبار سراسری ایران اختصاص دارد به آئین شیرخوارگان در گوشه گوشه ایران استان به استان ، هیئت به هیئت ، تکیه به تکیه. از زوایای مختلف و متنوع این مراسم زیبا تحت پوشش تصویری قرار میگیرد.

تصاویر زیبای این مراسم در گوشه گوشه ایران را از اخبار نیمروزی می بنیم.

شوق و ذوق کودکان و نوزادان سبز پوش این مراسم یادآور شکوه سرخ علی اصغر امام حسین(ع) است.

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام شبکه اجتماعی فعال در مرکز دهستان زیراه خبر از یک آئین زیبا در حسینیه بزرگ ابوالفضل العباس دارند.

خبرنگار و عکاس پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام هماهنگ و هدفمند طبق رسالت خود بسیج میشوند که به زیباترین شکل ممکن این آئین زیبا و تاثیر گذار در نظرآقا را پوشش دهند.

برنامه ای کاملا رسمی، جدی و هماهنگ با سراسر ایران ساعت به وقت خون بلند حضرت علی اصغر(ع) و آغاز برنامه ای زیبا و باشکوه در حسینیه ابوالفضل العباس نظرآقا.

مسئول برگزاری مراسم شیرخوارگان:

ببخشید، شما ؟؟؟

من؟؟ مدیر پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام هستم.

جهت پوشش خبری و تصویری این مراسم رسمی و ملی آمده ام.

مسئول مراسم:

شما حق تهیه گزارش تصویری از این مراسم را ندارید ...

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام بعد از سالها فعالیت رسانه ای در گستره بخش و دهستان زیراه، حق ورود به یکی از مراسمات رسمی و ملی نظرآقا پیدا نکردند.

***

بخش نظرات این مطلب

علی
این نظر توسط علی در تاریخ 1395/7/18 و 14:16 دقیقه ارسال شده است :
اقایی که در (جواب علی) افاضاتی فرمودی اول که من قبل از همه از زحمات برادران اباصالح تشکر کردم و بعد جهت بهتر شدن و جذب حداکثری ازشان انتقاد کردم و اسم هیچ شخص یا حزبی را نبردم ولی ظاهرا جنابعالی علم غیب داری و خیلی زود فکر و ذهن دیگران را می خونی و به هر کس دلت خواست توهین می کنی و افترا می بندی. گفته بودی عضو هیچ هییتی نیستی، بله درسته من هم تو را جزو هیچ هییتی نمی دانم چون یه هییتی واقعی عفت کلام داره و اینطوری صحبت نمی کنه دیگه عرضی ندارم چون تو شخصیت و ماهیت واقعی خودت را به خوبی در کلامت نشان دادی ، بهتر از انچه که من بخوام توصیف کنم. برای شما ارزوی شفای عاجل و دوری از توهم دارم
جوابیه
این نظر توسط جوابیه در تاریخ 1395/7/18 و 12:38 دقیقه ارسال شده است :
احسنت رفتم نگاه کردم فقط متن خبر را زده بودید
و عکس ها را نزده بودید یک سوال پیش میاد برام
چرا عکاس نفرستادید به اون مراسم ؟؟که بخواهید از
مسئولین مراسم عکس ها را بگیرید ؟؟ کسی مانع شد؟؟

منتقد
این نظر توسط منتقد در تاریخ 1395/7/18 و 11:42 دقیقه ارسال شده است :
9 دی 93 که عکس نذاشتید گفتید عکسا رو ندادن.در صورتی که ی عکس برای تیتر خیر گذاشتید کی اینو داده که دیگه عکس نداشته؟
9 دی 94 که اصلا اسمی از سخنرانی موسوی نژاد نیاوردید و عکساش رو سانسور کردید برای این هم توجیه بیاورید اینو که خودتون حضور داشتید چرا سانسورش کردید؟
به امید خدا 9 دی 95 هم خواهیم داشت.ببینم چطور پوشش میدید...........
عاشق حسین
این نظر توسط عاشق حسین در تاریخ 1395/7/18 و 10:59 دقیقه ارسال شده است :
آقای رزمجو مدیرسایت نظرآقاسلام
به سوال بنده جواب دهید.
آیا شما مدرک رسمی خبرنگاری دارید؟
آیا شما مجوز حضور در هر مراسمی را دارید؟
آیا شما می توانید بدون اجازه ی صاحب خانه و میزبان وارد شوید؟
آیا می توانید بدون هماهنگی وارد جایی شوید؟
در تمام جهان میزبان حق دارد کسی از جمله خبرنگار اجازه ندهد حتی با مدرک رسمی
مجوز در صورتی داده می شود که با هماهنگی باشد و هیئت اباصالح هم هماهنگی جهت حضور شما در جلسه را بدین گونه داده بود
خبرنگاران خود هیئت تصاویر را در اختیار سایتتان برای اطلاع رسانی قرار می دهد.
چه سایتی و خبرنگاری تصاویر آرشیوی و اصلی خود را در اختیار هیئت و سایت دیگر قرار می دهد؟
پس هیئت اباصالح یکی از هیئت هایی است که نیتش هماهنگی و دوستی و برادری است
وقتی شما تصاویر را که بهتون قول داده شده بود تحویل داده می شود پس چ نیازی به حضور خودتان بود؟
آیا عکس شما با عکس دیگری فرق می کند؟
اگر هدف اطلاع رسانی و خیر اندیشی بود می توانستید با عکس هایی که به شما قرار بود تحویل داده شود این کار را انجام دهید
همه ی دوستان بر این امر واقف هستند که این حکایت شما بی اساس و کاملا پچ است و باعث شده است که کس و کسانی از این حکایت سو استفاده کنند و اقاید سیاسی خود را از دل بیرون ریزند.
پس اگر ادعای بی اشتباهی می کنید سخت در اشتباهید
گذشته از یک طرف بودن سایتتون به جناحی و هیئتی اخباری را انتشار می کنید که بوی تفرقه می دهد
از آقای شاپور رزمجو که مدیر و بزرگ هیئت سیدالشهدا تقاضا داریم که این سایت که زیر نظر این هیئت می باشد بانی و باعث همچین مشکلاتی نباشد.
هیئت اباصالح و سیدالشهدا از دیر باز با هم مثل برادر بودند و این کارها خوشایند نیست
پاسخ : سوالاتی که نیاز به پاسخ میباشد را محضرتان عرض مینمایم:

سایت نظرآقا سلام در طول چند سال فعالیت فرهنگی خود تعامل تنگاتنگ و بسیار خوبی با شورای اسلامی ، پاسگاه انتظامی و دهیاری محترم نظرآقا داشته و دارد و در مراسمات عمومی روستای نظرآقا از سوی ریاست محترم شورای اسلامی و همچنین دهیار محترم، از مدیر نظرآقا سلام جهت پوشش خبر مراسم مربوطه دعوت بعمل می آید و در دیگر مراسمات نیز با هماهنگی با ریاست شورای اسلامی به محل جهت پوشش خبری عزیمت مینمائیم. هر چند یک رسانه که چندین سال مشغول به خدمت میباشد و فعالیتش کامل رسمی و طبق مقررات و از هم چیز مهم تر معرف حضور تمام اهالی با فرهنگ مرکز دهستان زیراه هست نیازی به کسب اجازه از مسئولان محلی جهت حضور در محافل عمومی ندارد. (صرفآ جهت اطلاع)


سایت روستای نظرآقا با نام ( پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام ) در سال 1393 بطور کاملا رسمی و با مدیریتی کاملا مشخص به ثبت ارشاد شهرستان دشتستان رسیده است. ( صرفآ جهت اطلاع )


سایت نظرآقا سلام به هیچ عنوان مربوط به هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا نمی باشد و کاملا مستقل فعالیت مینماید. (صرفآ جخهت اطلاع )
جواب مهدی
این نظر توسط جواب مهدی در تاریخ 1395/7/18 و 9:13 دقیقه ارسال شده است :
سلام دوستان .
اول که مراسم دوتا مناسبت داشت یکی مراسم 9 دی و مناسبت بعد یادواره شهدا ، و این مراسم دوتا سخنران داشت یکی فرمانده سپاه پاسداران که در مورد شهدا صحبت کرد و دیگری سید انقلابی ، که درباره 9 دی و ولایت فقیه و شهدا و خائنان به نظام صحبت کرد و چیز بدی هم نگفت فقط گفت مردم پشتیبان ولایت فقیه باشید به والله این شهدا بخاطر فرمان ولایت و بخاطر عشق به ولایت و انقلاب رفتند جان خودشان را دادند .

دوستی که می فرمایی از خانواده شهدا هستی اگر واقعا جزء خانواده شهدا هستی بی زحمت برو وصیت نامه شهیدت را مطالعه کن بنیم شما را به چه چیزی دعوت کرده ؟؟بنیم شما را به پیروی از ولایت فقیه دعوت نکرده؟؟؟؟ شما از خانواده شهدا نیستید خانواده شهدا ضد ولایت نیستند اونها حاضرن تمام زندگیشان را برای ولایت فقیه فدا کنند .

بنظرم یکی از کارهای زیبایی که هیئت اباصالح انجام داده همین بوده که سید انقلابی را به این مراسم دعوت کرد.

یک سخن با مدیر سایت نظراقا سلام و جواب دوستی که می فرماید سایت نظراقا سلام بدون هیچ چشم داشتی کل اخبار روستا را در سایتش انتشار می دهد. آیا خبر مراسم 9 دی سال 93 که در مسجد امام خمینی برگزار شد و خیلی هم شلوغ بود و سخنران اون جلسه سید انقلابی بود را در سایت نظراقا سلام انتشار داده؟؟؟
مدیر جواب دهد تا اون شخص بفهمد
پاسخ : سایت نظرآقا سلام با کادری مجرب و بی طرف در مسائل مختلف، زبان گویای مردم فهیم و صاحب فرهنگ نظرآقا در فضای اطلاع رسانی محسوب میگردد و خدا را شکر با میانگین تعداد بازدیدکننده ای بالغ بر 800 الی 900 نفر در طول شبانه روز از سرتاسر استان بوشهر تا این لحظه از پس این رسالت عظیم بر آمده است. که بدون تردید، پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام با حمایت و همراهی مردم بزرگوار مرکز دهستان زیراه پربازدیدترین سایت روستایی استان بوشهر محسوب میگردد و در این زمینه تا حد توان و فراهم بودن شرایط و آزاد بودن وقت شخصی خبرنگاران بزرگوار نظرآقا سلام از انتشار کوچکترین خبر مربوط به روستای نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) دریغ نمی نمایند.


به لینک خبری زیر مراجعه نمائید و از مراسم نهم دیماه که در مورخه 12/10/1393 در مسجد امام خمینی (ره) نظرآقا برگزار شده دیدن فرمائید.

با تشکر از تمامی مردم فهیم مرکز دهستان زیراه
علی رزمجو
مدیر پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا
پاسخ : لینک ذیل مربوط به انتشار خبر مراسم نهم دی ماه در مسجد امام خمینی (ره) نظرآقا میباشد.

http://www.nazaragha-salam.ir/news/832
مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مرکز دهستان زیراه برگزار شد
در جواب یکم تفکر
این نظر توسط در جواب یکم تفکر در تاریخ 1395/7/18 و 7:53 دقیقه ارسال شده است :
دوست عزیز وقتی میگم هیئت سکولارو غیر انقلابی بدرد نمیخوره برای اینه.شما هنو نمیدونی که حرکت امام حسین تماما سیاسی بود بعد میگی هیئت امام چه به سیاست.
اقای محمد زاده به عنوان خیر بخشی از پذیرایی مراسم را به عهده داشته نه اینکه مراسم رو ایشان برگزار کرده.جوابیه هیئت اباصالح را مطالعه کنید. فقط بسته های نان شیرین و پفیلا رو خانواده محمد زاده تهیه کردند و چند تا قاب عکس.اما ایستگاه صلواتی و سخنران و مداح و تبلیغات کلا با هیئت اباصالح بوده ی حساب کنید بینم حالا اقای محمد زاده با هیئت همکاری کرده یا هیئت با ایشون؟
ضمنا اقای محمد زاده در جلسه قبل از مراسم حضور داشتند چرا هیچ حرفی در این مورد نزدند؟که میخوان مراسم بنام خودشون باشه؟ضمنا هر هیئتی وقتی یک کار فرهنگی پیش رو داره افتخار می کنه که در برگزاری آن تمام توان خود را به کار گیرد و ان برنامه را در ارشیو فعالیت های خود ذخیره کند،و اعلام کردن ان هم برای افتخاریست که نصیبش شده.حال آنکه مراسم شیرخوارگا رو به راحتی میشه گفت 80 درصدش کار هیئت بود.پس انتظار نداشته باشید هیئت بگه ما هیچ کاری نکردیم.
امیر المومنین خطاب به والیان خود در شهرهای دیگر:گزارشی از کارهای خود را در اختیار مردم قرار دهید تا بدانند که شما چه کرده اید
در جواب مهدی
این نظر توسط در جواب مهدی در تاریخ 1395/7/18 و 7:40 دقیقه ارسال شده است :
اول اینکه مراسم 9 دی و یادواره شهدا بود نه فقط یادواره.مراسم دو سخنران داشت یکی سردار سپاه بود برای شهدا و یکی موسوی نژاد به عنوان سخنران 9 دی.شما از چه اتیش گرفته اید؟از اینکه یکی ضد خائنان صحبت کرده؟
دوم اینکه اگر آقای شخیی را می اوردند راضی بودید؟مطمئنم که بدتر از اینها نثارش می کردید چون اقای شیخی هم اتفاقا شخصی ولایی و ضد فتنه گراست.
و نکته ای دیگر ما کسی رو انقلابی تر از موسوی نزاد نداریم که بتونه برای چنین مراسمی سخنرانی کنه.مطمئنا ایشون در مجلس به اطلاعاتی دست پیدا می کنه که بقیه دست پیدا نمیکنن
یکم تفکر
این نظر توسط یکم تفکر در تاریخ 1395/7/18 و 2:22 دقیقه ارسال شده است :
بسم تعالی
نمیدانم باید گریه کنم یا خندید،چرا چنین مسئله ای را به سیاست ربط میدهند و یا جریان ۹ دی را پیش میکشند و بدنبال سیاسی کردن هستند، خدا میداند \" کافر همه را به خویش خود پندارد، دوستان عزیز این مراسم تا بوده و هست تنها بانی به اسم اقای محمد زاده داشته و خواهد بود، هیت اباصالح تنها کمک حالی بوده که با استفاده از حسینیه پا بر حق مردم گذاشته و هر گونه فعالیتی را بر فعالیت‌ها ی خود مینهد، وگرنه فعالیت در حسینیه ابوالفضل حق هر کسی است که در این دیار زندگی میکنند، نمیدانم فریاد بزنم که ای پرچمداران اباصالح چرا امام حسین (ع) را وارد سایت میکنید،عاشقان حسینی را چه به سیاست؟؟
براستی که چه زیباست: میان عاشق و معشوق رمزیست، چه داند آنکه اشتر میچراند.

سیاستمداران بگذارید عاشقان راهت باشند در جایی دیگر سران فتنه را جستجو کنید.
عاشق حسین
این نظر توسط عاشق حسین در تاریخ 1395/7/17 و 20:36 دقیقه ارسال شده است :
سلام به تمامی کاربران فضای مجازی
اولا کار مدیر سایت نا پسند بود که این مشکل را مجازی کرد و بزرگش کرد و هر کس و ناکسی به هیئت ها توهین می زند و تفرقه می اندازد.
دوما قبل از این کار جلسه ای گرفته شد و همه چیز برنامه ریزی شد و حتی مدیران نظرآقا سلام در آن جلسه حضور داشتند که قرار بر این بود که عکس توسط عکاسان سایت اباصالح گرفته شود و به سایت های دیگر تقدیم کنند.
سوما مگر نظرآقا سلام چکاره یولات هست که باید حتما بهش اجازه داده شود ؟>
اگر بر این قرار بود منم می خواهم عکس بگیرم و در وبلاگم منتشر کنم چرا من را نزاشتید؟
خوب تصمیم با میزبان هست که چه کسی و چه کسانی حضور پیدا کنند و چکار کنند.
در جواب یکی از دوستان که می گویند شخصی هست باید ذکر کنم که مسله این نیست مسله حضور خبرنگاران هست که مسئولین هیئت با خبرنگاران نظرآقا جلسه برگزار کرده و تصمیم بر این شده است که سه نفر عکاسی و فیلم برداری کنند و در انتها تصاویر و فیلم در کامپیوتر هیئت و آرشیو سایت قرار بگیرد نه در کامپیوتر شخصی برود.
آیا مردم ما یک هیئت را قبول دارند یا یک شخص یا یک خبرنگار یک وبلاگ یا سایت محلی را ؟
هیئت اباصالح المهدی زیر نظر سپاه و رهبری می باشد و حتما دستور از جایی بازخورد می شود که باید اطاعت کرد و با مشاوره و جلسه این تصمیمات گرفته شده است.
اصلا نظرآقا سلام چکاره هست ؟ نظرآقا سلام چ مجوزی داره ؟ چه کسی گفته که باید همه جا عکس بگیره و تصاویر به کامپیوتر یک شخص برود.
این خبر و حکایت فقط بوی تفرقه می دهد و از مدیر سایت محلی نظرآقا سلام تقاضا داریم که از این به بعد همچین حکایت های بی اساسی را منتشر نکند
هر سه هیئت ابوالفضل و اباصالح و سیدالشهدا همه ی مردم از کارها و نیت هاشون با خبر هستند پس بزارید در دل هایشان بماند و در فضای مجازی کاری نکنید که هر کسی با اسم مستعار حرف های نا خوشایندش را منتشر کند.
بنده آقای جمالی را در ولات بیش تر از هر کسی در هیئت ها قبول دارم و مطمنم همه هم قبول دارن پاک ترین ادم در این هیئت ها می باشد. پس کارهای ایشون درست و حساب شده و هماهنگی شده است
مهدی
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1395/7/17 و 20:31 دقیقه ارسال شده است :
فقط یک کلام بگم ختم کلام وازمدیرسایت میخام جهت احترام مسولین هییت اباصالح ومدیریت محترم سایت سعی کنیداخباردیگری درخصوص مراسم شیرخوارگان درج نکنیدفقط عرض کنم بنده عضوی ازخانواده شهدا هستم که در9دی درمراسم حضورداشتم که فیلم ان مراسم راهم دارم که اون روزدرموردفتنه وفتنه گر وردصلاحیتها انتخاباتی ودیگر مسایل سخرانی شدولی درمورداصل موضوع که یادواره شهدای عزیزمان بودسخنی به میان نیامد ضمنا مادرروستای خودمان دارای روحانیان عزیزوبالامقام همچون برادران رزمجووشمس وهاشمی هستیم که درسرتاسراستان ازازاین عزیزان بهرمیبرند چرا شماازاین بزرگواران استفاده نکردید ودرنزدیکی انتخابات از جناب موسوی نژاداستفاده کردیدوایا شماکه یادواره شهدابرگزارکردید چرااجازه دادید سخنران اقای موسوی نژادخارج محدوده یادواره شهدا به مباحث انتخابات بپردازدچراتذکرندادیدکه خانوادهای شهداراجمع کردید که درموردافتخارافرینی جگرگوشه هاشون صحبت کنیددرست نیست این موضوعرا بیان کنم ولی برای برگزاری اون جلسه یکی ازدوستان معادل پنج میلیون تومان پول دریافت کردکه شاید خیلی ازعزیزانی که مسول برگزاری مراسم هم بودندروحشون خبرنداشت وسلام
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی