close
تبلیغات در اینترنت
بزرگترین تعزیه میدانی استان بوشهر روز عاشورا در روستای نظرآقا برگزار شد + تصاویر

بزرگترین تعزیه میدانی استان بوشهر روز عاشورا در روستای نظرآقا برگزار شد + تصاویر

تازه ترین انتشار یافته ها
پیغام مدیر
از این که سایت ما را به عنوان سایت مورد نیاز خود انتخاب کرده اید متشکریم.

بزرگترین تعزیه میدانی استان بوشهر روز عاشورا در روستای نظرآقا برگزار شد + تصاویر

اخبار نظرآقا (مرکز دهستان زیراه)

بزرگترین تعزیه میدانی استان بوشهر روز عاشورا در روستای نظرآقا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع

رسانی نظرآقا سلام، هیئت

تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا در  ...

به ادامه مطلب بروید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا در روز عاشورای حسینی، محل برگزاری بزرگترین تعزیه میدانی و شبیه خوانی استان بوشهر است.
در این آیین واقعه کربلا به صورت تعزیه و شبیه خوانی با حضور هزاران نفر از عزاداران و سوگواران حسینی از نقاط مختلف استان به تصویر کشیده شد.

عکس: حسین استوار

***

بخش نظرات این مطلب

منتقد
این نظر توسط منتقد در تاریخ 1395/7/26 و 13:59 دقیقه ارسال شده است :
میگم امام حسین روز شهید واویده یا شو؟
ن انگار تو نظرآقا شو شهید واویده؟
دوست دارنظراقا
این نظر توسط دوست دارنظراقا در تاریخ 1395/7/25 و 11:56 دقیقه ارسال شده است :
دوست دارنظراقا:عرض سلام وادب دارم خدمت مردم همیشه درصحنه روستای عزیزم نظراقا وخسته نباشید وخداقوت میگم به خادمان اباعبداله الحسین ومسولین هییت های مذهبی باورکنیدامسال یکی ازبهترین سالهایی بودکه هییت های مذهبی رااینجورفعال دیدم مراسمات مذهبی درروستای ما طوری باشکوه برگزارمیشه که برای روستاهای همجوار الگو شده امسال همه عالی بودند خسته نباشید میگم به اقای شاپوررزمجو مسول هییت تعزیه خوانی تعزیه امسال واقعا باشکوه برگزارشد وهمه مردم تالحضه اخر ماندن ونظاره گربودند جالب اینجا بودکه تمامی هییت ها مذهبی سیدالشهدا ابوالفضل اباصالح وخانه قران درروزعاشورادست به دست هم دادند وجهت برگزاری مراسم سروروسالارشهیدان تلاش کردند انشاله که همگی عاقبت بخیرشوند
mitrxa
این نظر توسط mitrxa در تاریخ 1395/7/23 و 17:43 دقیقه ارسال شده است :
mesle hamishe aali bood.hamegi khaste nabashid
یا حـســـین
این نظر توسط یا حـســـین در تاریخ 1395/7/23 و 9:39 دقیقه ارسال شده است :
با سلام.
تعزیه امسال خوشبختانه خیلی خوب برگزار شد و نقصی نداشت اما یک انتقاد خیلی بزرگ از هیعت تعزیه خوانی دارم...!!!!
امام حسین ( ع ) در روز عاشورا در وسط جنگ\" نماز اول وقت\" را رها نکرد و به احترام وقت اذان، جنگ را کنار گذاشت و نماز را به جماعت برگزار کرد حال چرا شما که به عنوان یک هیعت تعزیه خوانی حماسه عاشورا را نمایش می دهید فکر نماز مردم نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شما تعزیه را دیر شروع می کنید که مثلا مردم به اول تعزیه برسند ؟؟؟!! وقتی آخرش که اصل تعزیه هست را بخاطر نماز رها کنند این هم شد کار ؟؟؟


اگر یک سال سر ساعتی که اعلام می کنید تعزیه را آغاز کنید و عده ای به اولش نرسند شک نکنید سال بعدش نیم ساعت زودتر میان و از اول تعزیه را مشاهده می کنند و مردم موقع اذان و نماز خونه شون هستند .

ولی خدایش خیلی تعزیه را قشنگ اجرا می کنید و فکر نمی کنم تو استان تعزیه ای مثل تعزیه نظراقا پیدا بشه...

وسلام.
عاشق حسین
این نظر توسط عاشق حسین در تاریخ 1395/7/22 و 13:15 دقیقه ارسال شده است :
احسنت بر شما
اگر سعی شود که سی دی یا پکیجی از تصاویر و فیلم های تعزیه توسط شما گرد اوری شود و به فروش برسد بسیار عالی می باشد
بنده امسال را بهترین سال تعزیه می بینم و امیدوارم سال به سال بهتر شود.
بازیگرانی همچون علی رزمجو و حامد عاملی بسیار عالی بودند
واقعا پسر آقای ستوده نیا هم انتظارات را براورده کرد
تنها عیب امسال گذشتن از نماز بود که ایشالله سال های اینده رفع شود
aaa
این نظر توسط aaa در تاریخ 1395/7/22 و 10:47 دقیقه ارسال شده است :
البته دوستان ما اومده بودند و گفتند ما ۱۸ و نیم تعزیه را ترک کردیم ولی هنوز ادامه داشت و قطعا تا بعد از ساعت۱۹ هم کشیده میشد. اذان مغرب ۱۷:۵۵ بود.
اونا گلایه داشتند که توجهی به برپایی نماز نشده و ...
شما به بانیان تعزیه بگید تا برای سال آینده طوری برنامه ریزی کنند که تا قبل از اذان تموم بشه تا ان شالاه اجرش را ببرند.
به هر صورت عزاداری مستحب است و نماز واجب.
امام حسین ع در میدان جنگ نماز جماعت خواند, امام حسین تعزیه که نباید نمازش قضا بشه.

این درد دلهای ما برای بهتر شدن است. ان شالاه
عزاداریاتون قبول
پاسخ : سپاس از پیشنهاد ارزشمند شما

چشم / حتمآ نظر شما در این خصوص به مسئولین هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا انتقال داده خواهد شد
عاشق حسین
این نظر توسط عاشق حسین در تاریخ 1395/7/22 و 10:41 دقیقه ارسال شده است :
بسیار عالی و بهتر از هر سال
یه سوال از مدیر سایت که جزو بازیگران اصلی تعزیه هست دارم
خدمت شما عرض کنم که چرا فیلم تعزیه در اختیار مردم قرار نمی گیرد؟>
این همه زحمت و فیلم برداری چرا به فروش نمی رسد؟
آیا این فیلم ها هم مثل تصاویری که در اختیارتان هست در اختیار کسی نمی گزارید.
هنر و هنرمند باید به فکر انتشار هنرش باشد نه جمع کردن هنر برای ایندگان که روزی گویند این تصاویر و فیلم ها فلان کس گرفتند.
لطفا جواب بنده در مورد انتشار فیلم های تعزیه را بدهید که ب چ دلیلی و چ مشکلی پخش نمی شود
واقعا حیفهست خاک بخورد
پاسخ : عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت تمامی عزاداران حسینی الخصوص مهمانان حاضر در نمایش بزرگ تعزیه عاشورای نظرآقا.

انشاالله که این عزاداری ها از همه ما قبول واقع گردد.

راجب فیلم‌ها و عکس های تعزیه نظرآقا خدمت حضرتعالی عرض کنم که هر کسی خواهان و خواستار آن بوده با کمال میل؛ فیلم و عکس هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداء نظرآقا در اختیار وی قرار گرفته است.

انشاالله بزودی فیلم تعزیه امسال و شکوه و عظمت حضور عزاداران حسینی در تعزیه روز عاشورای نظرآقا در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مرواتون هر سال ...
منقد
این نظر توسط منقد در تاریخ 1395/7/22 و 8:32 دقیقه ارسال شده است :
لطفا مسئولین برگزاری تعزیه پاسخ دهند:
به نظر شما امام حسین برای چه قیام کردند؟
ایا برگزاری نمایش تا یک ساعت بعد از اذان و سرگرم کردن مردم به نمایش و به تاخیر افتادن نماز حرکت در ادامه راه امام حسین است یا یزید؟
چندسال است که نمایش شما تا ساعتی بعد از اذان ادامه میابد،و افراد دلسوزی هم انتقاد کرده اند.حالا اینجا یا شما اهمیت نماز را نمیدانید یا هدفی در به تاخیر انداختن نماز هست یا شاید هم نمایش از نماز مهمتر است.

در روایت است که مردی تصمیم داشت به سفر تجارت برود. خدمت امام صادق(ع) رسید و درخواست استخاره‏ ای داد. استخاره‏ اش بد آمد، آن را نادیده گرفت و به سفر رفت؛ اتفاقا به اوخوش گذشت و سود فراوانی هم برد اما از آن استخاره در تعجب بود.پس از مسافرت خدمت امام (ع)رسید و عرض کرد:

یابن رسول الله! یادتان هست چندی قبل خدمتتان رسیدیم، برایم استخاره کردید و بدآمد، استخاره‏ ام برای سفر تجارت بود، به سفر رفتم، سود فراوانی بردم و به من خوش گذشت!

امام صادق(ع) تبسمی کرد و به او فرمود: در سفری که رفتی یادت هست در فلان منزل خسته بودی، نماز مغرب و عشایت را خواندی.شام خوردی و خوابیدی و زمانی بیدار شدی که آفتاب طلوع کرده ونماز صبح تو قضا شده بود؟

عرض کرد: آری، ای فرزند رسول خدا(ص).

حضرت فرمود: اگر خداوند،دنیا و آن‏چه را در دنیا است به توداده بود، جبران آن خسارت (قضاشدن نماز صبح) نمی‏شد.

امیدوارم اهل خسر الدنیا و الاخره نباشیم
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی