close
تبلیغات در اینترنت
پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا - نظرآقا سلام

پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا - نظرآقا سلام

نظرآقا

پیغام مدیر
از این که سایت ما را به عنوان سایت مورد نیاز خود انتخاب کرده اید متشکریم.

کلیپ آنلاین وداع حضرت علی اکبر (ع) با اهل بیت (در تعزیه ی روستای نظـرآقا)

اخبار روستای نظرآقا (مرکز دهستان زیراه)

کلیپ آنلاین وداع حضرت علی اکبر (ع) با اهل بیت (در تعزیه ی روستای نظـرآقا)

برای دانلود کلیپ اینجا کلیک کنید

برای مشاهده ی تصویر پیر غلام تعزیه نظرآقا هم به ادامه ی مطلب بروید

الله کرم ستوده

به در خواست دوست کرمانی ...

این هم عکس آقای الله کرم ستوده نیا پیر غلام تعزیه روستای نظرآقا

عکس شخصی ایشون  در کنار عکس گریم کرده در تعزیه روز عاشورا

بخش نظرات این مطلب

رضا
این نظر توسط رضا در تاریخ 1395/5/23 و 23:07 دقیقه ارسال شده است :
باعرض سلام وخسته نباشیدجناب مدیرسایت که فیلمی که وداع علی اکبرهست بایدصدای خودفیلم باشه نه اهنگی که عاشقانه هست
محمد رضا صید مرادی
این نظر توسط محمد رضا صید مرادی در تاریخ 1393/8/11 و 20:31 دقیقه ارسال شده است :
سلام من از شهر ایلام به مردم عزیز برازجان ارادت دارم ازتان میخوام که از کلیپ های تعذیه که استاد ستوده نیا توش هست در سایت قرار دهید سپاس
محمد رضا صید مرادی
این نظر توسط محمد رضا صید مرادی در تاریخ 1393/8/11 و 20:24 دقیقه ارسال شده است :

باسلام واحترام خدمت پیر غلام عزیز ومهربان آقای الله کرم ستوده نیا کارتان قابل تقدیر است
ابوالفضل عباس
این نظر توسط ابوالفضل عباس در تاریخ 1392/10/10 و 12:53 دقیقه ارسال شده است :
عالی است هم کلیب قشنگ ودلنشینی است هم بازی علی جان عالی است درنقش علی اکبر.من که هرروزکلیب رومیبینم و............مرسی علی آقاکه نقشتوعالی بازی کردی بااون صدای دلنشینت.
علیرضا بدره
این نظر توسط علیرضا بدره در تاریخ 1392/4/4 و 12:08 دقیقه ارسال شده است :
باسلام خدمت شما بدره هستم، اگه میشه چند تا عکس از راه نظرآقا به نخیلات بنه فارسی و پل روی
زهکشی در سایت قرار بدید تا شاید مسئولان ولات ببینند یادشون بیاد که مقدار زیادی از خرما نظرآقا از انجا میاد و اقدامی برای درست کردن آن کنند
پاسخ : باشه حتما قرار خواهیم داد باهاتون موافقم ممنون از پیشنهاد فوق العادتون حتما بنده پیگیری می کنم و مطلبی ازش قرار می دم
منصور
این نظر توسط منصور در تاریخ 1392/1/23 و 22:48 دقیقه ارسال شده است :
از روستای سیریز زرند کرمان هستم . به روستای شما هم آمده ام . اگر امکان دارد عکسی از پیر غلام امام حسین (ع) و پیشکیپسوت تعزیه نظر اقا ؛جناب آقای الله کرم
ستوده در همین صفحه قرار دهید .
پاسخ : سلام خوش آمدید
ما عکس این پیرغلام را در این پست های قبلی قرار داده ایم می تونید استفاده کنید
با تشکر از دوست عزیزمون
جون خوتون
این نظر توسط جون خوتون در تاریخ 1391/11/5 و 13:30 دقیقه ارسال شده است :
جون خوتون جون خوتون جون خوتون جون خوتون
یه کلیپ جدید از تعزیه زیبای عاشورای امسالتون
رو اگه دارید در وبلاگتون بزارید تا ما بتریم سیلش کنیم
و دانلودش کنیم.
جون خوتون جون خوتون جون خوتون
پاسخ : باشه حتما قرار می دهیم نه یکی نه دوتا به خاطر شما چندین کلیپ قرار می دهیم

ممنون از نظر جالبتون ممنون
ALI
این نظر توسط ALI در تاریخ 1391/10/5 و 12:12 دقیقه ارسال شده است :
گزینه دانلود رو برای کلیپ هاقراردهید ممنونشکلک
پاسخ : باشه حتما قرار می دیم
شهروند برازجانی
این نظر توسط شهروند برازجانی در تاریخ 1391/7/10 و 1:32 دقیقه ارسال شده است :
سلام* من تعریف تعزیه روستای نظرآقا را زیاد شنیدم
ما هیچ جا دسترسی به این فیلم نداریم.اگه امکانش هست جدیدترین فیلم تعزیه روسای خودتون را تو همین وب سایت بزارید تاما ازش دیدن کنیم.
در ضمن این کلیپ هم زیبا بود
پاسخ : باشه حتما در فکرش هستیم ولی به دلیل حجم زیاد فیلم قادر نیستیم در اینترنت قرار بدیم ولی سعی می کنیم دیسک این فیلم ها را در دشتستان بزرگ پخش کنیم و در این سایت تکه های جالب تعزیه را قرار خواهیم داد ممنون از نظر عالیتون
یه نفر از  شهر برازجوووووووووون
این نظر توسط یه نفر از شهر برازجوووووووووون در تاریخ 1391/7/10 و 1:22 دقیقه ارسال شده است :


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی